Maatwerktraining; praktijkcasus

Voor een snel groeiend bedrijf heeft Waardebron diverse trainingen ontwikkeld. Een eerste serie ging over gesprekstechnieken. Doel was de medewerkers handvatten en stevigheid te geven in gesprekken met opdrachtgevers. Een tweede serie was meer intern gedreven en kwam voort uit de behoefte een cultuur te creëren van elkaar meer aanspreken. Hiervoor ontwikkelde Waardebron een aantal bijeenkomsten over zelfkennis en feedback geven en ontvangen. Onderscheidend van Waardebron is dat deze trainingen meer zijn dan pure vaardigheidstrainingen omdat er juist aandacht is voor het beklijven. Hiervoor is nodig aandacht voor zelfkennis, onderliggende belemmeringen en follow-up wat deelnemers nodig hebben om de vaardigheden zich werkelijk eigen te maken. Daarnaast was bijzonder dat medewerkers én directie deelnamen aan de trainingen. Hierdoor ontstonden extra opbrengsten als spreken in een gemeenschappelijke taal, vertrouwen, begrip en elkaar ondersteunen in wat ieder heeft te leren.



Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief